
Գիտնականները ահազանգում են. Երկիրը վերածվում է Պլաստիկ մոլորակի Կոկա-Կոլան» չի նախատեսում մոտ ապագայում հրաժարվել մեկանգամյա օգտագործման պլաստիկ շշերից
18:02 | 23.01.2020 | Հասարակություն
Գիտնականները ահազանգում են. Երկիրը վերածվում է Պլաստիկ մոլորակի
«Կոկա-Կոլան» չի նախատեսում մոտ ապագայում հրաժարվել մեկանգամյա օգտագործման պլաստիկ շշերից
Կոկա-Կոլան» չի նախատեսում մոտ ապագայում հրաժարվել մեկանգամյա օգտագործման պլաստիկ շշերից,
Կոկա-Կոլան» չի նախատեսում մոտ ապագայում հրաժարվել մեկանգամյա օգտագործման պլաստիկ շշերից, քանի որ նման փաթեթավորմամբ խմիչքները մեծ պահանջարկ ունեն սպառողների շրջանում, BBC- ին ասել է ընկերության փոխնախագահ Բե Պերեսը:
Ըստ նրա, սպառողները հաճախ նախընտրում են խմիչքներ գնել պլաստիկով, քանի որ նման շիշը կրկին կարող է անվտանգ փակվել: Բացի այդ, այն շատ թեթև է `համեմատած բանկա և ապակյա շշերի հետ:
Coca-Cola- ն պլաստիկ թափոնների խոշոր արտադրողներից մեկն է աշխարհում: Այն տարեկան արտադրում է մոտ 3 միլիոն տոննա պլաստիկ փաթեթավորում ՝ սա րոպեական մոտ 200 հազար պլաստիկ շիշ է:
2019 թ.-ին «Break Free from Plastic» շահույթ չհետապնդող կազմակերպությունը այն անվանել է աշխարհում պլաստիկ թափոնների ամենամեծ արտադրողը: Պլաստիկ թափոնների այլ խոշոր արտադրողներ են PepsiCo- ն և Nestle- ն:
Գիտնականները ահազանգում են. Երկիրը վերածվում է Պլաստիկ մոլորակի
Ինչու՞ մենք այդքան շատ ենք սիրում պլաստիկը:
Ընկերությունը խոստացավ, որ մինչև 2030 թվականը վերամշակելու է ամբողջ պլաստիկը, որն օգտագործում է փաթեթավորման համար:
Սակայն բնապահպանները կասկածում են, որ ընկերությունը կկարողանա հավաքել բոլոր պլաստիկ շշերը
Պլաստիկի ամբողջական վերամշակման մասին իր խոստումը կատարելու համար մինչև 2030 թվականը, Coca-Cola- ն խոստանում է մինչև այդ օգտագործել վերամշակված նյութի առնվազն 50% -ը փաթեթավորման արտադրության մեջ:
Ընկերությունը համագործակցում է աշխարհի տարբեր հասարակական կազմակերպությունների հետ `պլաստիկե բեռնարկղերի հավաքումը կազմակերպելու համար:
Այնուամենայնիվ, ըստ Բե Պերեսի, Սոկա-Կոլան չի կարող լիովին հրաժարվել պլաստիկ շշերի օգտագործումից, քանի որ դա չի բավարարում հաճախորդների կարիքները և կնվազեցնի վաճառքը:
«Բիզնեսը չի լինի, եթե մենք դադարենք կբավարարել հաճախորդների պահանջները», - ասում է Պերեսը:
Բացի այդ, ըստ նրա, բացառապես ալյումինե և ապակե տարաների օգտագործումը կբարձրացնի ածխածնի հետքը, որը ընկերությունը թողնում է:
Պերեսը կարծում է, որ բոլոր փոփոխությունները պետք է տեղի լինեն աստիճանաբար, որպեսզի սպառողները հնարավորություն ունենան հարմարվել դրանց և փոխեն իրենց սովորությունները:
«Հետևաբար, փոխելով մեր մոտեցումը արտադրանքի փաթեթավորման հարցում` օգտագործելով նորարարական մեթոդներ և թափոնների վերամշակման նոր տեխնոլոգիաներ, մենք պետք է նաև ցույց տանք սպառողներին, թե ինչ հնարավորություններ ունենք: Եվ սպառողները կփոխվեն մեզ հետ », - շեշտում է Պերեսը:
Ընկերության փոխնախագահն ասում է, որ հարգում է մաքսիմալիզմը և երիտասարդ բնապահպանների և ակտիվիստների գաղափարները, ինչպես, օրինակ, 19-ամյա Մելատի Վայիսենը, ով անցյալ տարի համոզել է Բալի կղզու իշխանություններին արգելել մեկանգամյա պլաստիկ տոպրակների և պլաստիկե խողովակների օգտագործումը ։