Hotel Merien Բարի Գործ հիմնադրամ
Գիտնականները ահազանգում են. Երկիրը վերածվում է Պլաստիկ մոլորակի  Կոկա-Կոլան» չի նախատեսում մոտ ապագայում հրաժարվել մեկանգամյա օգտագործման պլաստիկ շշերից

Գիտնականները ահազանգում են. Երկիրը վերածվում է Պլաստիկ մոլորակի Կոկա-Կոլան» չի նախատեսում մոտ ապագայում հրաժարվել մեկանգամյա օգտագործման պլաստիկ շշերից

18:02 | 23.01.2020 | Հասարակություն

 

Գիտնականները ահազանգում են. Երկիրը վերածվում է Պլաստիկ մոլորակի

«Կոկա-Կոլան» չի նախատեսում մոտ ապագայում հրաժարվել մեկանգամյա օգտագործման պլաստիկ շշերից

 

Կոկա-Կոլան» չի նախատեսում մոտ ապագայում հրաժարվել մեկանգամյա օգտագործման պլաստիկ շշերից,

Կոկա-Կոլան» չի նախատեսում մոտ ապագայում հրաժարվել մեկանգամյա օգտագործման պլաստիկ շշերից, քանի որ նման փաթեթավորմամբ խմիչքները մեծ պահանջարկ ունեն սպառողների շրջանում, BBC- ին ասել է ընկերության փոխնախագահ Բե Պերեսը:

 

Ըստ նրա, սպառողները հաճախ նախընտրում են խմիչքներ գնել պլաստիկով, քանի որ նման շիշը կրկին կարող է անվտանգ փակվել: Բացի այդ, այն շատ թեթև է `համեմատած բանկա և ապակյա շշերի հետ:

 

Coca-Cola- ն պլաստիկ թափոնների խոշոր արտադրողներից մեկն է աշխարհում: Այն տարեկան արտադրում է մոտ 3 միլիոն տոննա պլաստիկ փաթեթավորում ՝ սա րոպեական մոտ 200 հազար պլաստիկ շիշ է:

 

2019 թ.-ին «Break Free from Plastic» շահույթ չհետապնդող կազմակերպությունը այն անվանել է աշխարհում պլաստիկ թափոնների ամենամեծ արտադրողը: Պլաստիկ թափոնների այլ խոշոր արտադրողներ են PepsiCo- ն և Nestle- ն:

 

Գիտնականները ահազանգում են. Երկիրը վերածվում է Պլաստիկ մոլորակի

Ինչու՞ մենք այդքան շատ ենք սիրում պլաստիկը:

Ընկերությունը խոստացավ, որ մինչև 2030 թվականը  վերամշակելու է ամբողջ պլաստիկը, որն օգտագործում է փաթեթավորման համար:

 

Սակայն բնապահպանները կասկածում են, որ ընկերությունը կկարողանա հավաքել բոլոր պլաստիկ շշերը

Պլաստիկի ամբողջական վերամշակման մասին իր խոստումը կատարելու համար մինչև 2030 թվականը, Coca-Cola- ն խոստանում է մինչև այդ օգտագործել վերամշակված նյութի առնվազն 50% -ը փաթեթավորման արտադրության մեջ:

Ընկերությունը համագործակցում է աշխարհի տարբեր հասարակական կազմակերպությունների հետ `պլաստիկե բեռնարկղերի հավաքումը կազմակերպելու համար:

Այնուամենայնիվ, ըստ Բե Պերեսի, Սոկա-Կոլան չի կարող լիովին հրաժարվել պլաստիկ շշերի օգտագործումից, քանի որ դա չի բավարարում հաճախորդների կարիքները և կնվազեցնի վաճառքը:

«Բիզնեսը չի լինի, եթե մենք դադարենք կբավարարել հաճախորդների պահանջները», - ասում է Պերեսը:

Բացի այդ, ըստ նրա, բացառապես ալյումինե և ապակե տարաների օգտագործումը կբարձրացնի ածխածնի հետքը, որը ընկերությունը թողնում է:

Պերեսը կարծում է, որ բոլոր փոփոխությունները պետք է տեղի լինեն աստիճանաբար, որպեսզի սպառողները հնարավորություն ունենան հարմարվել դրանց և փոխեն իրենց սովորությունները:

«Հետևաբար, փոխելով մեր մոտեցումը արտադրանքի փաթեթավորման հարցում` օգտագործելով նորարարական մեթոդներ և թափոնների վերամշակման նոր տեխնոլոգիաներ, մենք պետք է նաև ցույց տանք սպառողներին, թե ինչ հնարավորություններ ունենք: Եվ սպառողները կփոխվեն մեզ հետ », - շեշտում է Պերեսը:

Ընկերության փոխնախագահն ասում է, որ հարգում է մաքսիմալիզմը և երիտասարդ բնապահպանների և ակտիվիստների գաղափարները, ինչպես, օրինակ, 19-ամյա Մելատի Վայիսենը, ով անցյալ տարի համոզել է Բալի կղզու իշխանություններին արգելել մեկանգամյա պլաստիկ տոպրակների և պլաստիկե խողովակների օգտագործումը ։

 

Լրահոս


Միակ Էկոնոմ դասի ավտովարձույթը Հայաստանում
Стоматологический центр Медеси