Hotel Merien Բարի Գործ հիմնադրամ
Մինաս Ավետիսյանի «Գիշեր» որմնանկարը կործանման եզրին է, իսկ «Ցերեկը» հնարավոր չէ այլեւս փրկել

Մինաս Ավետիսյանի «Գիշեր» որմնանկարը կործանման եզրին է, իսկ «Ցերեկը» հնարավոր չէ այլեւս փրկել

17:32 | 08.02.2019 | Մշակույթ

Մինաս Ավետիսյանի «Գիշեր» որմնանկարը կործանման եզրին է, իսկ «Ցերեկը» հնարավոր չէ այլեւս վերականգնել:

Այս մասին այսօր՝ փետրվարի 8-ին, լրագրողների հետ հանդիպմանն ասաց Մինաս Ավետիսյանի՝ Ջաջուռի թանգարանի տնօրեն, նկարչի որդի Արման Ավետիսյանը:

Որմնանկարները գտնվում են Գյումրու կիսաքանդ գործարարններից մեկում, հնարավոր է փրկել միայն «Գիշերը». «Մինասի որմնանկարների վերականգնման խնդրով հանդիպել ենք մշակույթի նախարարության մի շարք ներկայացուցիչների հետ, այդ թվում՝ տիկին Մակունցի: Ինչքանով հասկացանք, որեւիցե գումար, ծրագիր, պատրաստ չէին իրականացնել»:

Մինասի «Սարերում» որմնանկարը, որը գտնվում է Ազատան գյուղում, եւս լավ վիճակում չի գտնվում, իսկ Վահրամաբերդ համայնքում գտնվող «Արմենիա» որմնանկարը, որը ռեստավրացիայի է ենթարկվել, նորից լավ վիճակում չէ:

Այս հարցի լուծման համար Արման Ավետիսյանը մի տարբերակ է տեսնում. «Այս հարցի միակ տարբերակը մոնումենտալ արվեստի թանգարանի ստեղծումն է, որտեղ կտեղափոխվեն տարբեր նկարիչների գործեր, այդ թվում՝ Մինասի, Հակոբ Հակոբյանի, Ռաֆայել Աթոյանի»:

Բանախոսը վերջում հավելեց նաեւ, որ կան «Գայանե» բալետի օրիգինալ ձեւավորումները, որոնք եւս պետք է փրկել:

Լրահոս


Միակ Էկոնոմ դասի ավտովարձույթը Հայաստանում
Стоматологический центр Медеси