Facebook-ը տեսագնումների նոր գործառույթ է փորձարկում

Facebook-ը տեսագնումների նոր գործառույթ է փորձարկում

10:59 | 08.12.2018 | Facebook

Facebook ընկերությունը տեսագնումների նոր գործառույթ է փորձարկում, որը նման է QVC տեսաալիքին։ Տարբեր խանութներ սոցցանցում իրենց էջերի միջոցով կծանուցեն օգտատերերին հեռարձակումների մասին, հայտնում է Oane-ը։

Գնորդները հնարավորություն կունենան նայել տարբեր ապրանքներ եւ ակտիվացնել Facebook Live-ի մի շարք ինտերակտիվ գործառույթներ։ Մինչեւ ինչ-որ ապրանք գնելը նրանք կկարողանան խանութների աշխատակիցներին իրենց հետաքրքրող հարցերն ուղղել եւ պատասխաններ ստանալ։ Վաճառողները կգործարկեն մեսենջերը վճարումների հարցումների կամ ապրանքի ամրագրման համար։ Ընկերությունը Թայլանդում թողարկել են թեստային տարբերակը։ 

Լրահոս


Միակ Էկոնոմ դասի ավտովարձույթը Հայաստանում
Стоматологический центр Медеси